0 800 500 205

Інформаційна лінія
 

Гарантія

Автобуси ПАЗ виготовлені з високоякісних матеріалів згідно провідних технологій автомобільної індустрії, та відповідають високим стандартам якості.

Придбаний Вами автобус увібрав в себе величезний досвід та знання інженерів і фахівців Виробника з тим, щоб зробити його максимально безпечним та зручним в експлуатації.

Перед початком експлуатації рекомендуємо Вам, уважно ознайомиться з встановленим обладнанням, особливостями експлуатації та обслуговування автомобіля, які прописані в інструкції з експлуатації та Сервісній книжці.

Виробник надає гарантію на автомобіль, включаючи всі його складові та комплектуючі (за винятком обмежень прописаних в сервісній книжці, а так само на даній сторінці)

Гарантія Виробника поширюється виключно на усунення недоліків, що виникли внаслідок дефекту в матеріалі або мають виробничий характер

Для збереження права скористатися гарантією, необхідно регулярно та своєчасно, згідно з регламентом, прописаному в Сервісній книжці надавати автобус на сервісний центр для проведення технічного обслуговування, огляду та діагностики, а так само дотримуватися умов які зобов'язаний дотримуватися Власник автомобіля для збереження гарантії.

Увага! Гарантійне обслуговування надається тільки при наявності Сервісної книжки, з відповідними відмітками, що підтверджують своєчасне виконання робіт з технічного обслуговування в обсягах та кількості рекомендованих виробником, а так само ремонту та встановлення додаткового обладнання виключно на авторизованих сервісних центрах, вказаних в сервісній книжці.

Сервісна книжка є дійсною за умови наявності в ній такої інформації:
• У повному обсязі надана інформація про автомобіль, продавця та власника;
• Дата продажу автомобіля Власнику (дата початку гарантії);
• Заповнена реєстраційна картка власника та гарантійний талон, що підтверджує ознайомлення клієнта з умовами гарантії;
• Заповнений талон та відірваний корінець проведення передпродажної підготовки, що так само підтверджує перевірку власником комплектності та споживчих характеристик автомобіля;

Гарантійні зобов'язання дійсні при:
1. Своєчасному та обов'язковому виконанні Споживачем (Власником) Планового технічного обслуговування автомобіля (ТО) на офіційному сервісі та контрольно-оглядових робіт з виявлення дефектів ЛКП і антикорозійного покриття кузова автомобіля.
2. Наявність «Сервісної книжки» та дотриманні її вимог (в разі втрати або псування необхідно терміново звернутися в офіційний сервіс).
3. Дотриманні вимог «Керівництва з експлуатації».
4. Дотриманні технології ремонту та обслуговування автомобіля, виконаних лише на офіційному сервісі.
5. Своєчасне усунення інших несправностей після їх виявлення на офіційному сервісі.
6. Використанні якісних автокомпонентів, витратних матеріалів та палива.
7. Остаточне рішення щодо усунення несправності на автомобілі приймає офіційний сервіс.
8. Детальна інформація про умови дії гарантії описана в Сервісній книжці та Керівництві з експлуатації.

Як скористатися гарантією?

Звернутися на офіційний сервіс та пред'явити документи:
1. Сервісну книжку.
2. Свідоцтво про реєстрацію.
3.Документ, що підтверджує право керування автомобілем, для представника Власника:
- для юридичної особи - шляховий лист;
- для фізичної особи - технічний паспорт з відміткою на право керування автомобілем або довіреність на право керування автомобілем;
- довіреність на представництво інтересів власника з питань технічного обслуговування, ремонту та гарантійного ремонту.

Надати автомобіль для підтвердження наявності несправності.

При неможливості пересування автомобіля своїм ходом необхідно звернутися в найближчий офіційний сервіс для організації ремонту на місці або евакуації автомобіля.

При підтвердженні несправності в рамках гарантії оплата евакуації проводитиметься за рахунок офіційного сервісу.

Термін дії гарантії
Гарантійний термін на нові автобуси ПАЗ становить:

Модель

Гарантійний термін км / місяців

1

ПАЗ-320540-02

60 тис.км/24 міс.

2

ПАЗ-320540-04

50 тис.км/ 18 міс.

3

ПАЗ 320302-08

60 тис.км/24 міс

4

ПАЗ-320402-04

50 тис.км/ 18 міс.

5

ПАЗ-4234-04

50 тис.км/ 18 міс.

6

ПАЗ-320412-04

100 тис.км/24 міс.

7

ПАЗ-320414-04

100 тис.км/24 міс.

На акумуляторні батареї встановлена гарантія в межах 6 місяців або 16 000 пробігу, в залежності від того, що настане раніше.

Гарантійний строк обчислюється з дня передачі автомобіля першому споживачеві (власнику)

Протягом гарантійного терміну Виробник (Продавець) зобов'язується усувати несправності, що виникли в процесі експлуатації автомобіля, за умови дотримання клієнтом вимог викладених в інструкції з експлуатації, в Уповноважений Сервісний Книзі і Договорі купівлі-продажу.

Гарантійні зобов'язання дійсні при своєчасному виконанні планового (регламентного) технічного обслуговування на офіційному сервісі.

Гарантія не поширюється на:
- корозійні процеси деталей підвіски, трансмісії, двигуна та кузова, елементів оздоблення кузова, що виникли в результаті природного зносу та впливу зовнішніх факторів навколишнього середовища;
- пошкодження лакофарбового покриття кузова внаслідок зовнішніх впливів, включаючи ерозійний знос та природне стирання по місцям контакту сполучених деталей, що виникло в процесі експлуатації;
- деталі, вузли і агрегати автомобіля, які зазнали конструктивних змін та наслідки таких змін (несправність, пошкодження, руйнування, передчасний знос, старіння і т.д.) на інших деталях, вузлах або їх вплив на зміну характеристик автомобіля;
• діагностичні роботи, що проводяться з ініціативи споживача та експлуатаційні регулювання внаслідок неналежного догляду за автомобілем, впливу зовнішніх та інших факторів, в тому числі: прочищення паливної системи, регулювання кутів установки коліс, регулювання двигуна, огляд та регулювання гальм, регулювання механізму зчеплення;
• нормальні (функціональні) рівні шуму, вібрації, зносу або стирання (у вигляді втрати забарвлення, його знебарвлення, помутніння, деформації);
• несправності, що виникли в результаті неусунення або несвоєчасного усунення інших несправностей після їх виявлення офіційним сервісом;
• несправності в результаті застосування не ухваленого виробником експлуатаційних матеріалів, масел та палива;
• витратні автокомпоненти, в тому числі паливно-мастильні матеріали та експлуатаційні рідини всіх систем автомобіля, щітки склоочисника, гумові вироби, що схильні до природного зносу, оббивка салону та внутрішнє оздоблення, запобіжники, дроти високої напруги, фільтри, скло й розсіювачі світлотехніки, лампи, контакти, свічки запалювання, приводні ремені і відповідні ролики, ланцюги, гумові частини: шланги, ремені приводні, ущільнювачі і шини; бампери та інші зовнішні деталі, паперові прокладки, деталі з гальванічним покриттям, гальмівні колодки, диски і барабани, вижимний підшипник і диски зчеплення. У разі прояву дефекту виготовлення або браку матеріалу ці деталі замінюються по гарантії.
- пошкодження в результаті механічного, хімічного, термічного чи іншого зовнішнього впливу в наступних випадках:
• дорожньо-транспортні пригоди, удари, подряпини, сліди попадання каміння та інших твердих предметів, град, дії третіх осіб;
• вплив хімічно активних речовин, що забруднюють навколишнє середовище, в тому числі застосовуваних для запобігання замерзання поверхні доріг, речовин рослинного походження та продуктів життєдіяльності тварин;
• пошкодження, в тому числі деталей трансмісії, підвіски та рульового управління, що виникли через помилкові дії при керуванні автомобілем або необережним водінням по нерівному дорожньому покриттю, сполученому з ударним навантаженням на деталі автомобіля;
• застосування неякісного палива;
• обставини непереборної сили (блискавка, пожежа, повінь, землетрус, військові дії, теракти і т. д.).

Гарантійні зобов'язання виробника втрачають силу, якщо має місце одна з таких обставин:
- експлуатація автомобіля в умовах, що не відповідають зазначеним в «Керівництві по експлуатації» та вимогам «Сервісної книжки»;
- невиконання або несвоєчасне або неповне виконання планового (регламентного) технічного обслуговування на офіційному сервісі в обсягах та в терміни, зазначені в «Сервісній книжці»;
- самовільний демонтаж, розбирання та ремонт деталей, вузлів, агрегатів або автомобіля в цілому, включаючи зміну програмного забезпечення, заводських налаштувань, параметрів електронних блоків управління, а також внесення змін до конструкції автомобіля;
- несправності, що виникли внаслідок встановлення додаткових пристроїв, аксесуарів та тюнінгу заводських вузлів і агрегатів не офіційним сервісом;
• пошкодження або відсутність на несправних деталях та вузлах ідентифікаційного маркування виробника, передбаченого виробником;
• будь-які несанкціоновані зміни до даних про пробіг в показаннях одометра або в інших пристроях, передбачених виробником.

 
Відгуки, скарги, пропозиції
  • Правова обмовка

    Юридичне застереження:

    Надаю свою безумовну згоду, без обмежень терміну її дії, на обробку, зберігання, а також використання в інший спосіб інформації, яка представляє мої персональні дані надані вище товариству з ТОВ «Група компаній АІС» та іншими компаніям ТОВ «Група компаній АІС», а також третім особам, з якими ТОВ «Група компаній АІС» уклало / укладе відповідні договори з метою:

    ((I) надання мені будь-якої інформації, в тому числі про товари і послуги, які в подальшому можуть бути цікавими для мене, шляхом відправлення SMS і електронних повідомлень;

    ((Ii) збору та обробки статистичної інформації та проведення маркетингових та інших досліджень;

    Я підтверджую, що повідомлений про включення зазначених персональних даних до бази персональних даних ТОВ «Група компаній АІС», мені роз'яснені мої права (ст. 8 Закону України "Про захист персональних даних"), мені зрозуміла мета обробки персональних даних, я попереджений , що обробка (в тому числі передача) персональних даних може бути здійснена третім особам виключно за умови дотримання вимог законодавчих актів України щодо забезпечення конфіденційності при обробці і передачі персональних даних.

     

 
Передзвоніть мені

Вкажіть, будь ласка, своє ім'я та контактний номер телефону. Фахівці нашої компанії зв'яжуться з Вами найближчим часом

  • Правова обмовка